Hoe overleef ik het WK?

*Bevat een prijsvraag: maak kans op een luxe verblijf voor twee personen in het 4-sterren hotel Bilderberg Kasteel Vaalsbroek. Winnaars worden tijdens het WK telkens de eerste werkdag in de nieuwe week bekend gemaakt.

In juni en juli 2014 wordt het WK Voetbal gespeeld in Braziliƫ. Geen paniek. Aanval is de beste verdediging. Hul je in de uitwassen van de Oranjegekte als een diva in haar schuimig bubbelbad. Met dit boek van sportjournalist Martin van Zaanen kan elke vrouw zich op haar eigen manier wapenen voor de verwoestende strijd om aandacht die zich zal afspelen van 12 juni tot en met 13 juli, tussen het Nederlands elftal en de Nederlandse vrouw.

Wat vindt de vrouw in dit boek: 32 voetbalgerelateerde verrukkelijke recepten (van Nigeriaanse vleesballen en Kameroenese komkommersalades tot de Gareth
Strawberryshake), niet minder dan 750 leerzame portretjes van Oranjehelden om haar man mee af te troeven en meer dan 100 tips & trucs om het WK te overleven.

Hiermee kan elke vrouw het WK glansrijk doorstaan!

Is Hoe overleef ik het WK? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Hoe overleef ik het WK?