O, Louis

Schrijver, sportjournalist, radio- en televisiemaker Hugo Borst heeft al vijfendertig jaar een haat-liefdeverhouding met Louis van Gaal. Hoe komt het dat die oud-middenvelder van Sparta hem sinds zijn zestiende zo bezighoudt?
In O, Louis waagt hij zich aan een scherpe analyse van onze bondscoach. Wie is de 'Totale Mens' Van Gaal? Wie is die weerbarstige, begenadigde admiraal?
In dit boek reist Hugo Borst door het land, op zoek naar experts die hem helpen deze eigenzinnige, autoritaire man te duiden. Daarnaast geeft de schrijver openheid over zijn vriendschappelijke relatie én over zijn onfortuinlijke breuk met de succesvolle trainer-coach.

Met O, Louis laat Hugo Borst ons nog meer op het WK verheugen. Voortaan zijn de acties - en aanvaringen - van Louis van Gaal vanaf de thuistribune te voorspellen. En eindelijk te begrijpen.

Recensies (1)

Is O, Louis het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op O, Louis