Prachtig! Ik wilde het in één ruk uitlezen!

katje19792000 07 augustus 2020
Eerst en vooral: wat een prachtig boek waar de liefde van af spat!

‘De Doorzetster’ treft mij onmiddellijk omdat het veel - ook voor mij - herkenbare situaties weergeeft. Bovendien reikt het boek zeker inspiratie én moed aan. De auteur schrijft openhartig en passioneel over haar leven. Het zijn stuk voor stuk verhalen en situaties die direct een lach en een traan oproepen.

De Doorzetster is absoluut niet saai. Het is op een vlotte, aangename, charmante en uiterst boeiende manier geschreven.

Omdat het over zo'n interessante en herkenbare onderwerpen en situaties gaat, wou ik het boek beslist in één ruk uitlezen. Ik ben ’s morgens begonnen en ik wou ’s avonds niet stoppen voor ik ‘De Doorzetster’ uitgelezen had.

Ik was ook onder de indruk van de uitgebreide bibliografie en van het aantal boeken dat de auteur reeds heeft geschreven. Ik hoop dat ze nog veel inspiratie vindt voor nieuw materiaal.

De Doorzetster is geschreven door Marianne Visser van Klaarwater en uitgegeven door U2pi B.V..

Tenslotte: ‘De Doorzetster’ is vast en zeker een aanrader voor al wie van diepgaande, waargebeurde non-fiction verhalen houdt.

Meer recensies van katje19792000