Iets teveel terugblikken

Annelies Jesse 20 juli 2014
Een lekker spannend boek, maar heb mij in het begin nogal geërgerd aan de vele terugblikken op Bloed en veren. Het is al geen al te dik boek en als er dan ook nog wordt terug geblikt blijft er weinig voor een nieuw verhaal over. Zo zeker halverwege komt er wel wat schot en vaart in. de personages krijgen alle aandacht, daar mankeert niet veel aan. De plot loopt in het begin stroef, maar is toch wel aardig om te volgen. de ontknoping had ik niet aan zien komen en komt als een complete verrassing. De schrijfstijl is eenvoudig, geen moeilijk gedoe dus alle aandacht is voor het verhaal. Door het vele terug blikken krijgt deze wel een ster minder en kom ik uit op 3. Volgende keer iets meer in het heden blijven graag Max Bentow!

Meer recensies van Annelies Jesse