De spanning stijgt...

Gerrianne Groen 20 augustus 2014
Ik vond het eerste hoofdstuk gelijk heel spannend. Die moord was zo vreselijk, daar wilde ik het fijne wel graag van weten.
De latere hoofdstukken stonden niet bol van de spanning, maar waren wel boeiend om te lezen. Af en toe vond ik de switch tussen personages wat verwarrend. Dan was ik even aan het lezen en wist ik ineens niet meer over wie het nou ging. Even teruglezen dan maar.
Hoe meer puzzelstukjes er op hun plaats vielen, hoe spannender ik het verhaal vond worden. En, wat ik ook heel belangrijk vind in een thriller: Veel verrassingen en een voor mij erg onverwacht einde.

Dit is een gedeelte van de recensie die ik over dit boek geschreven heb. De complete recensie is te lezen via de link: http://leesdan.blogspot.nl/2014/08/springvloed-cilla-rolf-borjlind.html

Meer recensies van Gerrianne Groen