ZEEVLAM

kessel45 30 oktober 2014
ZEEVLAM is een goed en vlot geschreven thriller. Het boek leest prettig door de korte hoofdstukken die "per dag" zijn geschreven door Kiki van Dijk. Een pseudoniem waar ik de nieuwe schrijver van de Suzanne Vermeer boeken achter blijk te herkennen, doch is mijn persoonlijke gedachte.
Het boek leest vlot, alhoewel het nog een poosje duurde, voordat de "echte" spanning mij te pakken had. Toch is het een goed opgebouwd modern verhaal, waarin niets is wat het lijkt en ik telkens weer op het verkeerde been werd gezet.
Ook wat de onderlinge vriendschap van de dames betreft.
Vanaf halverwege het boek neemt de spanning toe en wilde ik het snel uitlezen om achter de waarheid te komen.
De cover is in één woord geweldig. Prachtig doorlopend aan de binnenkant, met schitterende kleurschakeringen.
Ik bedank Xander Uitgeverijen voor het lezen van dit boek.
Ik heb er van genoten.

Meer recensies van kessel45