Van harte aanbevolen

31 oktober 2014
Na vier succesvolle thrillers met Frederika Bergman in de hoofdrol, is Davidsster het vijfde boek van Kristina Ohlsson.

In Stockholm wordt tijdens een zware sneeuwstorm de kleuterjuffrouw van een Joodse school doodgeschoten.Wat leek op een afrekening in het criminele circuit te zijn worden van diezelfde school twee tienjarige jongetjes ontvoerd en later vermoord terug gevonden.

Davidsster is een goed geschreven, boeiende thriller, zo een die we van deze schrijfster gewend zijn.. De opbouw van het verhaal is heel verrassend.

Het heden wordt wordt niet alleen met het verleden, maar ook met de toekomst afgewisseld.

Hierdoor is een boeiend verhaal ontstaan, die voor de lezer maximale aandachte vraagt, maar tot de laatste bladzijde blijft boeien.

Ik wil dit boek dan ook 5 sterren geven...

Meer recensies van