Even in antwoord op de recensie van Yvonne; ze heeft deels gelijk maar.... laat dat je niet afschrikken om het boek te gaan lezen! Zeker als je Vergelding al gelezen hebt is het fascinerend om te zien hoe het verder gaat met C.J., Dominick en de veroordeelde Bantling. Ook voor mensen met meer interesse in de gang van zaken in de rechtzaal en de rechtspraak op zich is dit een aanrader. Echt een 'Legal thriller'. Ik vond de spanning zeker niet slecht opgebouwd en vond het zeer zeker NIET traag op gang komen. Dat dit boek het niet helemaal haalt bij haar debuut Vergelding, dat is waar, maar dat is wel vaker zo bij een vervolg. Vergelding was ook wel heel erg goed voor een debuut. Toch is dit vervolg mij zeker niet tegengevallen en heb ik het weer in een keer uitgelezen!