Merry Meet, welcome to HoN

Melisa Kumas 23 september 2014
Huis van de nacht is een geweldig spannende en vernieuwende serie die de 16 jarige Zoey Redbird volgt. We kennen allemaal de vampiers series van nu, maar HoN brengt iets nieuws. Huis van de nacht is een school voor vampiers-to-be, met als einddoel het overleven tot vampier. Maar als Zoey haar krachten ontdekt en samen met de ‘nerd-herd’ eropuit gaat merken ze dat er meer krachten aan het werk zijn dan alleen maar een Queen Bee en haar volgelingen.

Ik vond deze serie echt geweldig om te lezen en ben er ook in èèn adem doorheen gegaan. P. C. Cast en Kristen Cast hebben heerlijke schrijfstijl die niet van elkaar te onderscheiden is. Ieder boek bouwt voort, maar brengt ook iets nieuws en houd ons op onze tenen en het puntje van je stoel.

Volg het verhaal van Zoey door liefde, haat, vriendschap, verraad en kracht. En onthoud dat niet alles is wat het lijkt.

Merry meet, Merry part and Merry meet again.

Meer recensies van Melisa Kumas