Mythes komen tot leven!

Natasja (Tazzy) J. 31 augustus 2014
Na een hele lange lente en zomer, keert Kate terug naar Eden. Ze hoopt dat Henry haar op staat te wachten. Maar Henry toont helemaal geen affectie, hij kust haar niet eens welterusten. Kate weet niet of ze het wel zo naar haar zin heeft in de onderwereld. Ze is verliefd op Henry, maar wat voelt hij voor haar? Calliope wil wraak nemen op Kate. Ze sluit een deal met Kronos, een van de Titanen.
Kronos ontvoerd Henry en zijn broers. En als je dacht dat goden zoals Henry (hades) niet dood kunnen gaan, heb je het mis! Kronos kan ze allemaal vermorzelen als hij wilt.
Calliope wil Kronos vrijlaten als hij haar geholpen heeft. Ze heeft een heel sneaky plan bedacht.
Dat word je wel duidelijk! Je begint haar echt te haten! Kate besluit samen met James en Ava op zoek te gaan naar Henry en zijn broers. Ze moeten naar de Tartarus, via de onderwereld . Daar komen ze verschrikkelijke dingen tegen. Elke ziel heeft zijn eigen hiernamaals na de dood. Soms is het mooi en soms is het afschuwelijk! Kate besluit alles op alles te zetten om Henry te redden, ook al weet ze niet zeker of hij van haar houdt. Hij is ook erg afstandelijk…Of hij ook echt van haar houdt moet blijken als Persephone, zijn eerste vrouw moet helpen. Ze is Kate’s zus en ze kunnen elkaar niet uitstaan.
Het is dan ook heel cru dat Persephone de enigste is die Kate kan helpen om Henry te redden.
Het eindigt met een cliffhanger waar je u tegen zegt! Dus ik ga meteen verder in boek 3! 5 sterren*****, Heerlijke taal, leest snel….En je leert er nog wat van ook. Ja ik kan alleen maar zeggen: lezen deze serie! Boek 2 is echt goed!

Meer recensies van Natasja (Tazzy) J.