De zwarte muren kun je niet ontlopen!

Natasja (Tazzy) J. 21 september 2014

Een verhalenbundel voor iedereen die niet snel bang is. De Zwarte muren komen in elk verhaal op je af. Je kunt er niet aan ontkomen!
Je leest over allerlei Freaky en Creepy dingen…..

Wat gebeurt er bijvoorbeeld nu echt als je sterft?
*Een glijbaan die wel hele vreemde dingen uithaalt met mensen. En lost mensen en problemen op!
*Sophie rijdt iemand aan, het lijkt een zwerver te zijn. Ze besluit er vandoor te gaan. Maar de blik in haar achteruitkijkspiegel blijft haar achtervolgen.
*Jurgen is gedeserteerd uit het Nazieleger. Hij heeft namelijk gezien wat er gebeurt in een speciale kamer, een geheime kamer in Auschwitz. Als hij een geheim luik vindt in zijn opvanghuis moet hij weten wat er achter zit.
*Je gaat wel twee keer nadenken als je een tweedehands apparaat gaat kopen. De zaag in dit verhaal is dodelijk gevaarlijk!
* Is deze vampier een metafoor? Of bestaat hij echt?
* Een mes kan iemand tot waanzin drijven.
* Krijgt de nieuwste verschrikkelijke plaag jou ook te pakken in de nabije toekomst?
* Kijk eens om je heen naar de onbekende op straat……….Je zou het nooit kunnen zeggen of ze zomaar een hapje uit je willen nemen….En je verslinden!
*Een vrouw ligt verlamd in bed. Aan het voeteneind zit de Duisternis op har te wachten.
* Een jongen wordt geplaagd door de Vreemdeling.
* Door het Vizier zien dingen er ongelofelijk anders uit? Of toch niet?

Er zijn een verhalen die echt direct iets met elkaar te maken hebben. Hoe, wat en welke dat zijn, moet je echt zelf uitvinden!Echt hele goede verhalen. Hier heb ik van genoten. Dank je wel Anthonie!
De Plaag is echt mijn favoriete verhaal uit dit boek. Waarom? Het is echt een hoog King/Cook gehalte, een dodelijke combinatie! De persoonlijke tekst in het boek is ook echt waar….zo nu en dan moest ik wel even achter me kijken. Ik voelde me niet op mijn gemak. 4 sterren****

Meer recensies van Natasja (Tazzy) J.