Virginie Benoot 14 september 2012
Een echte page - turner van steve berry. Een van zijn betere boeken die ik al gelezen heb. Ik heb nochtans even getwijfeld omdat het in china was en dat soms te ingewikkeld kan zijn maar in dit boek heb ik daar absoluut geen last mee. Het is een spannend boek waar veel in gebeurt. Ieder hoofdstuk is belangrijk. Er komen onverwachte wendingen in. Het boek blijft ook spannend tot op het einde, bij bepaalde boeken weet je eigenlijk al halverwege het boek of een paar hoofdstukken voor het einde hoe het afloopt.

Terug heeft Steve Berry zijn opzoekingswerk grondig gedaan, alles tot in de details uitgewerkt. Echt waar deze schrijver begint zeker tot mijn lievelingsauteurs te behoren.

Meer recensies van Virginie Benoot