Goed geschreven suspense verhaal

Wendy Koedoot 19 september 2014
Vlucht 582 stijgt op van LAX Airport in Los Angeles, met bestemming Sydney. Passagiers en bemanningsleden maken zich op voor de urenlange vlucht, onder wie chef de cabine Sharlene Thier en purser Aaron Drake, sinds kort haar vriend.

Dan vallen in de cockpit plots alle communicatie- en navigatiesystemen uit.

Dat is nog maar het begin van de onverklaarbare, angstaanjagende verschijnselen die reizigers en bemanning te verduren krijgen. Sharlene is misschien de enige aan boord die de ware aard van de bedreiging begrijpt. Er is iets aan boord. Iets dat het toestel beheerst. Iets kwaadaardigs.
Het verhaal wordt verteld door de ogen van passagiers en de bemanning van deze vlucht.Het leest vlot, je wilt weten wat er nou precies is .Je voelt dat er iets is maar wat ...
Het plot is anders dan ik verwacht had .

Meer recensies van Wendy Koedoot