100% paleo

Elke Gunst
100% Paleo is voor je lichaam wat control-alt-delete is voor je computer: even helemaal opnieuw opstarten. Je geeft je lichaam de kans om te detoxen en opnieuw te ervaren hoe het zou moeten functioneren van kop tot teen: een vlotte spijsvertering, een goed geheugen, juist afgestelde hormonen, een sterk immuunsysteem, stralende huid, ..
Klinkt misschien te mooi om waar te zijn, maar eigenlijk is dat gewoon normaal. Of dat zou het toch moeten zijn. Want als je om je heen kijkt, dan is een gewoon gezond en goed functionerend lichaam zeker niet meer de norm. Het is tijd dat we gezondheid terug normaal maken. Voor mij, voor jou en liefst van al voor iedereen.
Dat is Elke's missie, en dat is waarom ze het 100% Paleo Programma heeft ontwikkeld - om jou te helpen een nieuwe start te nemen met je lichaam, met je leven. Ze neemt jou bij de hand om je goed voor te bereiden, zowel op praktisch als op mentaal vlak en geeft je elke dag tips en recepten mee om het makkelijk te maken.

Is 100% paleo het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op 100% paleo