Gedenk de doden

Het is juli en de G8-leiders zijn verzameld in Schotland. Door alle protestmarsen, demonstraties en rellen is de politie op oorlogssterkte. Iedereen is op straat, behalve inspecteur Rebus, die strikte orders heeft om het bureau te bemannen. Dan sterft een parlementslid en lijkt er een seriemoordenaar actief te zijn. De autoriteiten houden het stil, maar Rebus gaat zijn eigen gang. Als Siobhan Clarke op zoek gaat naar de ME'er die haar moeder het ziekenhuis in sloeg, ziet het ernaar uit alsof Rebus en Clarke het moeten opnemen tegen beide kanten in het conflict.

Gedenk de doden is een spannende en overtuigende combinatie van actie en politiek.

Redactionele recensie

Recensies (5)

Meer recensies

Is Gedenk de doden het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Gedenk de doden