Afstamming

Afstamming

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
‘Albert draaide de foto om en las in het handschrift van zijn grootmoeder: Auschwitz, 6 februari 1942. Verjaardagscadeau van Joachim.’

Presidentskandidaat John Browning staat ruim voor in de peilingen en niets staat over twee dagen zijn verkiezing tot president van de Verenigde Staten in de weg. Tot zijn zoon Albert een schrift in handen krijgt.
Een meedogenloze jacht op Albert wordt ingezet, waarbij niemand wordt gespaard. Het is duidelijk dat bepaalde groeperingen belang hebben bij de vernietiging van het schrift. Albert gaat noodgedwongen op onderzoek uit naar het waarom en komt erachter dat hij uiteindelijk een onmogelijke keuze zal moeten maken.

Een vader. Een zoon. Een schrift. Een familiegeschiedenis.

Over de auteur

Achter de naam Marcus gaat een gedreven adviseur schuil die zich naast zijn werk bezighoudt met het schrijven van boeken en zijn eigen uitgeverij. Eerder verscheen van hem het kinderboek Japie Mol. Afstamming is zijn eerste thriller en deel 1 van een reeks.
Uitgeverij Rheia
25 september 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 23,50 Bestel het e-book € 9,50