Agapi

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Filippos en Anna zijn allebei afkomstig uit een dorp in de Peloponnesus in Griekenland en wonen in de hoofdstad Athene. Na jarenlang hun leven samen te delen, komt er een tijd van ontgoocheling en onzekerheid op hun pad die gepaard gaat met onthullingen uit Filippos' verleden. Onvoorziene omstandigheden en een hartverscheurende gebeurtenis maken dat Filippos en Anna een tijd van zelfrealisatie beleven. Zowel Anna als Filippos worden ondergedompeld in een moeilijke realiteit die de kleine dingen in het leven benadrukt. Uiteindelijk zullen Filippos en Anna terugkeren naar daar waar alles ooit begonnen was, hoewel deze bestemming voor allebei verschillend is. Het woord 'Agapi' betekent 'liefde' in het Grieks. Geen beter woord kon dit boek omschrijven aangezien de liefde het sterkste gevoel, maar tegelijkertijd ook de grootste oorzaak is voor vele gebeurtenissen in dit verhaal.
Brave New Books
9789402197716