Aisha - Innerlijke rust door inzicht en bewustwording

Wanneer je dit verhaal leest dan zal het je meerdere malen verbazen hoe ik de signalen, aanwijzingen, situaties en ontmoetingen allemaal serieus neem. Hiermee bedoel ik het vinden van veertjes, dubbele cijfers, Tarot-inzichtkaarten en ook de mensen die ik ontmoet niet te vergeten. Deze signalen verschaffen mij inzicht op momenten dat ik het soms zelf even niet meer weet. Voor dit alles ben ik ontzettend dankbaar . Hoewel Ik veel in mijn eentje moest uitzoeken heb ik geleerd dat werkelijk alles zich op het juiste moment aandient. Wanneer je dit echter kunt zien en voelen dan weet je dat alles in het universum met elkaar is verbonden en bewandel je het juiste pad.

Is Aisha - Innerlijke rust door inzicht en bewustwording het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Aisha - Innerlijke rust door inzicht en bewustwording