Als wij schurken waren

Tien jaar heeft Oliver Marks in de gevangenis gezeten – voor een moord die hij mogelijk heeft gepleegd: dát is wat inspecteur Colborne zo graag nog van hem zou horen voor hij met pensioen gaat. Flashback: zeven jonge, briljante en gepassioneerde studenten – onder wie Oliver – op een afgelegen kunstacademie spelen en bestuderen Shakespeares werk. Alle zeven zijn ze vol van Shakespeare, vol van zijn personages, en ze spelen op en buiten het toneel dezelfde rollen. Totdat de cast volledig wordt omgegooid en de toneelstukken door het verbroken evenwicht dreigen over te lopen in het werkelijke leven.

Redactionele recensie

Recensies (11)

Meer recensies

Is Als wij schurken waren het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Als wij schurken waren