Amok - Een verhaal over passionele liefde, verscheurend afscheid en onverwoestbare vriendschap.

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Young adult   Topics 0
De klap kwam uit het niets. Totaal verdoofd lag ik op de grond. Hij had me geslagen en hard. Hij haalde opnieuw uit, maar stopte net op tijd. Hij zag de doodsangst op mijn gezicht en werd zich bewust van wat hij aan het doen was, van wat hij gedaan had. Hij zakte in elkaar en nam me stevig vast. Het effect van zijn pilletjes leek op slag uitgewerkt. De tranen stroomden over zijn wangen. ?Tess, het spijt me! God, het spijt me zo.? Ik was totaal in shock en kon geen woord uitbrengen. ?Gaat het? Sorry, ik zou je nooit pijn doen, ik hou van je. Ik hou zo veel van je.? Het rustige leventje van zestienjarige Tess De Schrijver wordt volledig op zijn kop gezet na een avondje uit in jeugdcafé Amok. Ze wordt hopeloos verliefd op Seppe en beleeft alles wat heerlijk is aan een eerste liefde. Wanneer ze een stomme fout maakt, geraakt ze de liefde van haar leven en haar beste vriendin in één klap kwijt. Ze vindt steun in de armen van bad boy Redouan en geraakt zichzelf volledig kwijt in een web van leugens, geweld, drugs en wanhoop. Zal ze op tijd haar weg terugvinden?
Kind & Jeugd , Young Adult
Boekscout VOF