Baanbreker

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Moest werk vroeger een goed salaris en een leaseauto opleveren, tegenwoordig zijn we vooral op zoek naar uitdagingen en persoonlijke groei. Kortom: werk dat leuk is en bij je past. Maar hoe doe je dat, als je niet precies weet wat je wilt en de banen niet voor het oprapen liggen? Om uit te zoeken wat je écht wilt, zul je open, eerlijk en diepgravend onderzoek moeten doen naar je drijfveren en talenten. *Baanbreker* biedt dan ook geen voorgekauwd tienstappenplan voor snel succes, maar laat je door middel van talloze zelfonderzoekjes, vragenlijsten en tests ontdekken wat je werkelijke kwaliteiten en drijfveren zijn en welke banen daarbij passen. Ook krijg je inzicht in hoe je jezelf in de weg kunt zitten bij de zoektocht naar je droombaan en hoe je die valkuilen kunt vermijden. Ten slotte helpt het boek je op weg naar de ideale baan door je te leren hoe je jezelf kunt verkopen op de arbeidsmarkt en hoe je een goed cv schrijft. Een onmisbaar boek voor iedereen die aan het begin van zijn carrière staat of die zijn loopbaan een andere wending wil geven.
Scriptum