Barbecue & Bier

Barbecue & Bier

Culinair   Topics 0
Een ontzettend mooi stevig barbecueboek met 70 barbecuerecepten inclusief bieradvies. Het boek bestaat grotendeels uit vleesrecepten, maar er staan ook mooie visrecepten, vegetarische en zoete recepten in. Recepten die gemakkelijk te maken zijn en waar geen uren voorbereiding voor nodig is. Guido Schemelich is een groot fan van barbecueën, maar dan wel ontspannend en spontaan. Naast de recepten is er ook aandacht geschonken aan de basisinformatie voor het barbecueën. Denk hierbij aan het soort barbecue en handig gereedschap. Het bieradvies bestaat uit een informerende tekst over speciaalbier gevolgd een overzicht van de verschillende stijlen bier. Dit komt links bovenin bij elk recept weer terug als een advies: welk biersoort pas het beste bij het betreffende recept. Mocht iemand liever geen bier drinken, dan zijn de recepten alsnog te bereiden. Naast de heerlijke recepten heeft het boek ook mooie foto’s van de gerechten. Alleen het doorbladeren van het boek zorgt al voor gezonde barbecuetrek!
Culinair
Lantaarn publishers