Biddend in de aanval

Als jongen droomde Cees Vork van een voetbalcarrière, maar de grote Coach van ons leven wilde hem in Zijn team inzetten. Hij werd ontdekt, getraind en gevormd. Daarna kon hij op een groter speelveld worden ingezet dan hij ooit had durven dromen: als voorbidder in diverse landen en voor allerlei politici.
Biddend in de aanval is het levensverhaal van Cees Vork, opgetekend door Joke Tan. Cees laat zien hoe een eenvoudig man leert bidden en hoe God daar kracht aan verleend. Hoe een jongen met weinig zelfvertrouwen op strategische plaatsen mag staan om te proclameren dat de Here Koning is en hoe God via de gebeden van Zijn volk regeert. In de Verenigde Naties, op het Rode Plein, op de Twin Towers, in het torentje van de Minister- President of bij het Europees Parlement - Cees Vork mag mensen bemoedigen en waarschuwen in Jezus' Naam.
Cees Vork heeft geleerd wat voorbede kan doen. Via Biddend in de aanval wil hij aan de lezers die bal toespelen. Maak van die voorzet een inkopper - speel ook mee in Gods wereldteam! Cees Vork is momenteel leider van de gebedsbeweging Op de Bres. Hij is getrouwd met Marry en woont in Heerde.

Is Biddend in de aanval het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Biddend in de aanval