Boodschappen van hoop

Boodschappen van Hoop ondersteunt en helpt u wanneer u het moeilijk heeft, doordat u uzelf of het leven (nog) niet begrijpt. Het begeleidt u op uw levenspad en brengt licht in de doolhof van het leven. We kunnen alleen de juiste keuzes maken in ons leven wanneer we bewuste keuzes kunnen maken, gebaseerd op inzicht, kennis of ervaring. Het laat zien hoe boeiend ons leven kan zijn wanneer we ons verbinden met onze ziel. Wanneer we contact maken met de altijd aanwezige pure liefde in ons hart. Het maakt ons bewust dat werkelijk geluk alleen in onszelf kan worden gevonden en niet afhankelijk is van iets of iemand buiten ons. Het maakt ons onafhankelijk en vrij. De vrijheid die nodig is om onze eigen diepte te leren kennen.

Is Boodschappen van hoop het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Boodschappen van hoop