De behekste blokfluit

Tim & Johannes zijn in de wolken. De juf is haar componisten opzoekboek vergeten en zij mogen het samen gaan halen in de kelder van de muziekschool. De twee trekken er samen opuit en vinden al gauw een foto, waarop de achterkant deze mysterieuze boodschap staat geschreven: slaat de klok acht, dan hoor je heel zacht, mijn verdriet, heel onbemind, op de blokfluit van een kind.

In 9 catchy songs beschrijven ze de wereld zoals jonge kinderen die vandaag ervaren. Ze zingen over vriendschap en liefde, vreugde en verdriet, plusmama en pluspapa, oma en opa gaan digitaal … en zoveel meer.

Is De behekste blokfluit het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De behekste blokfluit