De fixer

L.J. Austen

Nora Ik ben een overlever. Een regelaar. Een fixer. Heb je het onmogelijke nodig? Wil je iets verhullen of laten verdwijnen? Maar dan ook echt en voor altijd laten verdwijnen? Ik regel het voor je. Die vervelende foto's van uit je jeugd? Die dodelijk zijn nu je op het punt staat te trouwen met een senator? Beschouw ze maar als gedeletet. Die ellendige cliënt die met zijn neus in een hoop witte poeder ligt, net nu hij op het punt staat de sponsordeal van zijn leven te sluiten? Beschouw hem maar als afgekickt. Dat dronken huwelijk met die stripper in Vegas? Beschouw het maar als vernietigd. Mijn enige regel is dat ik niemand weiger. Mijn enige uitzondering op die regel, is Samuel Waterstone. De Samuel Waterstone. CEO van Waterstone & Corp. Erfgenaam van de gehele onderwereld van Boston. Ik kan alles regelen. Behalve wat hij van me wil. Mij. Hij. Wil. Mij. Sam Ik heb een echtgenote nodig. En snel. Een vrouw die snapt wat ik doe en die weet wanneer ze moet zwijgen en moet wegkijken. Iemand die het klappen van de zweep kent, figuurlijk en als het een beetje meezit, ook letterlijk. Er is maar een persoon die aan mijn eisenlijst voldoet. Nora Dunham. De 'Fixer' van Boston. De vrouw die alles regelt voor iedereen. Nu is het mijn beurt. Ze kan vluchten. Ze kan vechten. Maar. Ik. Win. Altijd.

Is De fixer het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De fixer