De jonge samoerai 1 & 2

De jonge samoerai 1 & 2

Junior   Topics 0

De eerste twee boeken van De jonge samoerai-serie nu zeer voordelig gebundeld!

In deze eerste bundeling maakt de lezer kennis met de twaalfjarige Jack Fletcher. Nadat piraten het VOC-schip waarop hij en zijn vader werkten aanvallen, spoelt Jack aan op de Japanse kust. Daar ontfermt de legendarische zwaardmeester Masamoto Takeshi zich over de drenkeling. Jack zweert dat hij wraak zal nemen op de moordenaar van zijn vader.

De negendelige serie De jonge samoerai is een wereldwijd succes. Met deze bundel kunnen nu nóg meer lezers kennismaken met de heldhaftige en avontuurlijke Jack.

• Van De jonge samoerai werden ruim 60.000 exemplaren verkocht in Nederland en Vlaanderen
• Wereldwijd zijn er van De jonge samoerai-serie meer dan een miljoen boeken verkocht
• De serie is vertaald naar 21 talen en kreeg meer dan 20 prijzen toegekend
• Van de auteur van de succesvolle Bodyguard-serie, waarvan ruim 20.000 exemplaren werden verkocht in Nederland en Vlaanderen
• Vertaald door Jet Matla en Martijn J. Adelmund

Over de De jonge samoerai-serie:
‘De Japanse Harry Potter.’ Crimezone.nl
‘Deze serie verdient het literaire equivalent van de zwarte band.’ Publishers Weekly

Kind & Jeugd
Fictie 13-15 jaar
Fictie kinder- en jeugdboeken algemeen
Jet Matla
Van Goor