De kers op de taart

De kers op de taart

Gelezen 167 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 31 Favoriet 6 Recensies 7
Literatuur & Romans Spots 3 Top25's 4   Topics 0
Als Zoe, fervent amateurkok, voor een felbegeerd plekje in een kookwedstrijd op televisie wordt geselecteerd, is ze buiten zichzelf van blijdschap. Het is een unieke kans om zich een weg te koken naar roem, succes en het kleine delicatessenwinkeltje op het platteland waar ze altijd al van heeft gedroomd. De eerste opdracht is echter nog maar net begonnen als ze merkt dat ze meer bordjes in de lucht moet houden dan ze had voorzien. Niet alleen moet ze de competitie aangaan met de fanatieke en nogal achterbakse Cher, tot haar schrik valt ze in rap tempo voor een van de juryleden, de snedige maar buitengewoon sexy Gideon Irving. Het duurt dan ook niet lang voor er veel meer op het spel staat dan canapés, cakejes en cordon bleu alleen.
Van Holkema & Warendorf

Meer artikelen

Lezersrecensies (5)

Heerlijk Boek

door: Lonneke Grummels-Trimbach 1 like
Een heerlijke feelgood roman, perfect voor een lekker boek tussendoor, op vakantie of in bed! Het verhaal neemt je lekker mee en je houdt gelijk van Zoë, Fenella en Rupert, en ook van Gideon. Jammer dat t uit is, hihi

Lekker én romantisch

door: Veronique Janssen 1 like
Dit boek is een combinatie van een lekkere feelgoodroman met leuke personages. Je gaat houden van personages. Het is voorspelbaar, maar dat maakt het boek niet minder leuk. Zoe wordt geselecteerd voor een kookwedstrijd op televisie. Ze is een amateurkok en haar grote droom is een...

Heerlijk boek

door: Anneke 2 likes
Het is een heerlijke feelgood roman dat zo weg leest. Het einde was wel voorspelbaar, maar dat is het meestal met dit soort boeken. Verder heel erg genoten en soms een traantje weggepinkt, maar ook af en toe in een deuk gelegen. Voor de romantische mensen onder ons is het een echte aanrader.

Hele leuke chicklit

door: Hetty1989 1 like
Heb dit boek met veel plezier gelezen op vakantie. Leuk om de wereld te zien door de ogen van een kok. Leest lekker weg en is spannend door de opkomende romance! Zou deze chicklit aanraden aan mijn vriendinnen.

Recensie De kers op de taart

door: Natasja Toorn 1 like
Dit is dus letterlijk een lekker heerlijk luchtig boek.