De liefste juf ; Twee vervulde wensen

De liefste juf ; Twee vervulde wensen

Feelgood   Topics 0
(1) DE LIEFSTE JUF - Judith McWilliams
Caleb Tarrington heeft last van slapeloze nachten. Zijn ex-vrouw heeft, volkomen onverwacht, zijn zoontje van zes naar hem teruggestuurd. En hoe pak je dat in hemelsnaam aan, een kind opvoeden? Hij heeft geen idee! Bovendien verklaart de kleine Will dat hij een hekel heeft aan leren. Gelukkig brengt de aantrekkelijke juf Julie Raffet uitkomst. Alleen zijn de slapeloze nachten nog niet voorbij. Ditmaal omdat hij voortdurend aan háár moet denken!

(2) TWEE VERVULDE WENSEN - Ally Blake
Doe een wens...
Eigenlijk gelooft Gracie er niet in, maar wanneer ze bij de Trevifontein in Rome staat, gooit ze toch twee muntjes in het water. Het eerste moet ervoor zorgen dat ze er ooit terugkeert; het tweede dat haar grootste wens in vervulling gaat. Vlak daarna ontmoet ze een schattig Italiaans meisje. Haar vader, Luca, blijkt iemand te zoeken die zijn dochter Engels wil leren op zijn landgoed in Toscane. Is het toeval? In elk geval kan ze zo langer in Italië blijven... en de adembenemende Luca beter leren kennen!

Deze verhalen zijn eerder verschenen en zijn ook los verkrijgbaar.
Romantiek
Harlequin