De vogeltuin.

Barbara Chepaitis
Aangrijpende roman over de helende kracht van liefde. Voor de lezers van Deborah Smith, Adam Armstrong en Nicholas Evans.
Een mooi verteld, ontroerend verhaal dat laat zien dat liefde ons de kracht kan geven om een ernstig verlies te leren accepteren.
In deze ontroerende roman maken we kennis met Cricket Thompson, een ogenschijnlijk heel gewone vrouw. Ze is een niet-werkende moeder van twee tienerdochters en al jarenlang redelijk tevreden getrouwd.
Dat alles verandert wanneer ze de ultieme nachtmerrie van elke ouder meemaakt: een van haar dochters overlijdt. In haar wanhoop verliest ze het contact met de werkelijkheid, vervreemdt ze van haar man en ontvlucht ze uiteindelijk haar huis.
Slechts één iemand blijkt in staat haar te kunnen helpen. Met hem zal ze een nieuw leven beginnen - en een relatie waarin ze voor het eerst zichzelf kan zijn.

Is De vogeltuin. het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De vogeltuin.