De vrouw zonder hoofd

Thrillers & Spanning   Topics 0
Het gruwelijk verminkte lijk van een vrouw - naakt en zonder hoofd - wordt gevonden in Central Park. Sporen wijzen naar het Metropolitan Museum vlak achter het park, waar een spectaculaire tentoonstelling is ingericht over de Tolteken, een uitgestorven, bloeddorstige Indianencultuur. Politie-inspecteur Rolk weet dat er een maniak is losgebroken die opnieuw zal toeslaan, maar hij krijgt van hogerhand het bevel deze bizarre zaak uiterst discreet te behandelen. Onder de hoofdverdachten bevinden zich de alom gerespecteerde curator van het museum; de populaire priester LoPato, die er illegale praktijken op na blijkt te houden; en Kate Silverman, een van de organisatoren van de Tolteken-expositie. Kate is zowel een geschikte verdachte als een ideale kandidate voor het moordenaarsmes. En hoe dichter Rolk bij deze sensuele blonde vrouw in de buurt blijft, hoe meer hij verstrikt raakt in een mysterieus netwerk van tegenstrijdige emoties en ijzingwekkende terreur. In de straten van New York hangt de zware geur van bloed.

Kadmos B.V.