Dolfi wolfi en de leeuwenstam deel 16

Dolfi wolfi en de leeuwenstam deel 16

Young adult   Topics 0
‘Dolfi, Wolfi en de leeuwenstam’ is het zestiende deel in de serie ‘De spannende avonturen met Dolfi’ van J.F. van der Poel. Andy en Mirja komen in aanraking met een onbekende indianenstam die op een eiland woont.
Andy en Mirja stuiten op een eiland op een tot nog toe onbekende indianenstam. Omdat het dorp waar deze mensen wonen achter een waterval ligt, is de stam nooit eerder ontdekt. Het pronkstuk van de stam is een gouden bal, die op een prominente plaats in het dorp op een sokkel staat. Het opperhoofd draagt een hoofdtooi met een leeuwenkop daarop en is gehuld in een mantel van leeuwenhuid. Al snel krijgt de stam daardoor de naam 'leeuwenstam'. Dan blijkt dat het opperhoofd een bekende is …
J.F. van der Poel kan spannend vertellen. Hij heeft al een groot aantal kinderboeken en romans geschreven. Voor zijn gehele oeuvre werd de schrijver in 2013 benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje Nassau. ‘Dolfi en de dolfijnjagers’ is het tweede deel in de populaire serie ‘De spannende avonturen met Dolfi’. Lees ze allemaal.
Kind & Jeugd , Young Adult
KokBoekencentrum Jeugd