Dolfijn yoga

Dolfijn yoga

Junior   Topics 0

•Simpele houdingen voor baby’s, peuters en kleuters
•Een kleurrijk kartonboekje met zeedieren in de hoofdrol
•Inclusief een uitgebreidere beschrijving van de houdingen voor ouders en docenten

In 'Dolfijn yoga' presenteert Sarah Jane Hinder een toegankelijke yogaserie voor de kleinste lezers, met heldere en simpele instructies voor 10 authentieke houdingen. De kinderen ontmoeten een schattige groep zeedieren waaronder dolfijnen, krabbetjes, zeepaardjes, walvissen en meer.

Talrijke onderzoeken hebben uitgewezen dat lezen met kinderen in hun jongste jaren de zaadjes plant voor een levenslange belezenheid, creativiteit en waardering voor taal. Een vroege introductie met yoga heeft eveneens talrijke voordelen, zoals leren bewegen, yoga ademhaling, liefde voor lichaamsbeweging en respect voor je lichaam.

Sarah Jane Hinder is yoga en mindfulness docent en illustrator van verschillende prentenboeken, waaronder 'Welterusten yoga', dat vorig jaar bij Panta Rhei verscheen. Ze woont in Manchester, Engeland. Voor meer informatie: www.sarahjanehinder.com.
Kind & Jeugd
Uitgeverij Panta Rhei