Doorgroeien met Reiki

De groei die door reiki wordt ingezet, houdt vaak in dat we belangstelling krijgen voor alles wat met subtiele energie te maken heeft. Doorgroeien met Reiki komt hieraan tegemoet. Gedachtekracht, negatieve energie, gronden, intuïtie, communicatie met onze gidsen. Dit alles en de relatie met reik wordt helder uitgelegd. Ook gevoelige zaken als 'reiki en geld' en 'reiki en religie' komen aan bod. Wie twijfelt of handoplegging wel geoorloofd is, vindt in dit boek de nodige houvast.

Groeien met Reiki en Doorgroeien met Reiki vormen samen een compleet naslagwerk over reiki. Dit tweede deel, Doorgroeien met Reiki, beantwoordt belangrijke vragen van iedereen die met energieheling bezig is.

Ook Annemieke van Ling zelf is gegroeid dankzij reiki. In het begin zat zij vol met vragen, die nauwelijks werden beantwoord door de boeken over reiki die zij las. De mededeling bijvoorbeeld dat we na Reiki 2 vaak contact krijgen met onze gids roept immers alleen nog meer vragen op. Het gaf haar wel de zekerheid hoe nuttig het is om zelf boeken te schrijven. Haar journalistieke achtergrond staat borg voor goede informatie en leesbaarheid.

Is Doorgroeien met Reiki het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Doorgroeien met Reiki