Droomreizen dl1. Avontuur, Natuur

DROOMREIZEN

Avontuur en Natuur

Het boek bevat hoofdstukken speciaal voor avonturiers, stiltezoekers, wandelaars, dierenliefhebbers, bergbeklimmers, natuurvorsers en reizigers die in alle uithoeken van de wereld willen genieten van de schoonheid van onze aarde. Wanneer is de beste tijd om in Antarctica naar pinguïns te kijken of door Death Valley te trekken? Welke geheimen herbergt de Rode Zee en welke dieren zijn er te bewonderen in het Ngorongoro nationaal park in Tanzania? De uitvoerige beschrijvingen van de bestemmingen en de schitterende fotografie wordt aangevuld door praktische informatie en handige webadressen. Laat je inspireren op zoek naar een volgende bestemming!

ISBN 9789018045869
INTRODUCTIEPRIJS vanaf 1 oktober 2019 €15,00
PRIJS € 19.99 per 1 januari 2020.
VERSCHIJNING oktober
OMVANG 140 pagina’s
FORMAAT 18,5 x 22,5 cm
UITVOERING gebonden
NUR 510

Is Droomreizen dl1. Avontuur, Natuur het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Droomreizen dl1. Avontuur, Natuur