Droomvlucht - Wat je ziet is niet altijd wat het lijkt

Flore-Linde heeft in ieders ogen een prachtig leven. Ze is slim, ziet er leuk uit en heeft veel vrienden. Ze begint haar laatste schooljaar vol goede moed, maar merkt al snel dat ze niet helemaal lekker in haar vel zit. Ze doet haar best om door te zetten, zoals iedereen haar zegt dat ze zal moeten doen, maar ze lijkt steeds dieper te vallen in het gat dat depressie heet. In Droomvlucht lezen we over een 18-jarig meisje, dat de strijd in haar hoofd dreigt te verliezen. Zal het Flore-Linde lukken haar eigen gedachten te overwinnen?

Is Droomvlucht - Wat je ziet is niet altijd wat het lijkt het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Droomvlucht - Wat je ziet is niet altijd wat het lijkt