Dubbelhandig vliegvissen met zinkende lijnen en tips

Vissen met zinkende lijnen wordt nog veelal beschouwd als een specialiteit of gezien als een aanvulling op het bestaande assortiment. Drijvende WF Spey-lijnen en shooting heads hebben een algemene populariteit verkregen door het comfortabele werpen. De 'drijvende' wordt doorgaans gezien als de standaard uitrusting. Echter, al vele jaren pleiten bekende visgidsen voor 'de zinkende' omdat zalm en forel niet altijd naar de oppervlakte zullen stijgen maar eerder grotere diepten prefereren. Feitelijk zou een zinkend assortiment als de standaard moeten worden gezien. Technische aspecten, hoe lijnen zinken, lijnsoorten en zo meer worden uitgebreid onder de loep genomen. Als aanvulling op het boek 'Spey casting - handboek voor dubbelhandig vliegvissen' zou deze uitgebreide en inzichtelijke behandeling van deze materie ook de enkelhandige vliegvisser van dienst kunnen zijn. Tijdens de boekpresentaties van Dubbelhandig vliegvissen met zinkende- lijnen en tips De diepte waarop we vissen en hoe ze te gebruiken,  kunnen er exemplaren van het boek worden besteld bij de auteur.

Is Dubbelhandig vliegvissen met zinkende lijnen en tips het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Dubbelhandig vliegvissen met zinkende lijnen en tips