Een heerlijk vooruitzicht

Een heerlijk vooruitzicht

Rank 9819 Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 11 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Sweet Magnolias
Een nieuwe man in haar leven? Dat was niet het plan!

Deel 11
Na de scheiding van haar bedriegende echtgenoot besluit Adelia Hernandez zich enkel nog te focussen op drie dingen: haar kinderen, hun nieuwe huis in de historische buurt Swan Point en haar werk bij een kledingboetiek in de hoofdstraat van Serenity. Alles loopt op rolletjes, en haar onafhankelijke leven als alleenstaande moeder bevalt haar uitstekend. Maar dan gooit de komst van Gabe Franklin haar plannen in de war - want ze heeft nog nooit zo'n sexy man als hij ontmoet!

Gabe Franklin is terug in zijn geboorteplaats Serenity om iets goed te maken, niet om er te blijven. Door de mooie Adelia begint hij echter te twijfelen; misschien blijft hij tóch nog wel even hangen... Aangespoord door de Sweet Magnolias besluit hij een poging bij haar te wagen - en met succes! Al snel heeft hij een hechte band opgebouwd met haar en haar kinderen, maar kan hij zijn verleden opzijzetten en er helemaal voor gaan?
Romantiek
Harlequin