Een meisje, vier monsters

Wat zou jij doen, na een auto-ongeluk? Een zwarte kat het bos in volgen? Vast niet... De eigenwijze Lynn Woods besluit dit echter wel te doen. Misschien toch niet de meest handige actie... Ontmoet Lynn; een eigenzinnige jonge meid met een groot geheim, dat ze schijnbaar met niemand wil delen. Zelfs niet met haar vier nieuwe huisgenoten bij wie ze na het ongeluk aanbelandt, en dat terwijl de vier jongens zelf ook wel wat geheimen blijken te hebben. Een boek vol spanning, super veel humor en een flinke hoeveelheid fantasie. Ga er maar goed voor zitten, want; niet iedereen is wat hij lijkt te zijn. Niet iedereen is mens! Er zijn namelijk sommigen onder ons, die zichzelf monsters noemen.

Is Een meisje, vier monsters het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Een meisje, vier monsters