Een ondernemend antwoord op het verval van de verzorgingsstaat

Het boek gaat over de randvoorwaarden die gehandhaafd dienen te worden om een verzorgingsstaat mogelijk te maken. Ik belicht de rol van de politiek binnen dit proces en haar beleid om voornoemde randvoorwaarden te creƫren en te handhaven. Ik laat tevens zien dat innovatief ondernemerschap als katalysator kan fungeren voor het overheidsbeleid en benoem de negatieve krachten waar innovatieve ondernemers mee te kampen hebben in hun tocht een ondernemend antwoord te bieden op het verval van de verzorgingsstaat.

Is Een ondernemend antwoord op het verval van de verzorgingsstaat het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Een ondernemend antwoord op het verval van de verzorgingsstaat