Een verrassende eis

Het zou alleen een huwelijk in naam zijn!

Mijn voorwaarden waren glashelder: als Daisy met me trouwde en zo Mrs. Matteo Dias werd, zou ze voortaan in luxe leven op een prachtig Grieks eiland. Een zakelijke deal, meer zou onze echtverbintenis niet zijn.

Tot mijn verbazing komt ze drie jaar na de bruiloft met een ultimatum: als ons huwelijk niet wordt geconsommeerd, wil ze scheiden. Ik dacht dat ik met een timide meisje was getrouwd! Waar komt deze zelfverzekerde, sexy vrouw opeens vandaan?

Uiteraard bezorg ik Daisy met alle plezier een opwindende huwelijksnacht. Ik hoop alleen dat ze geen liefde verwacht, want die kan ik haar niet geven...

Is Een verrassende eis het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een verrassende eis