En toen viel hij dood

Hij kocht paardenrookvlees voor mij. Het sterkte aan. Ik had het nodig, voor mijn tenger en broos gestel. 250 gram paardenrookvlees, vroeg hij. En toen … toen viel hij dood. Op de avond van 8 juli 1999 wordt Els gebeld: haar man Dirk is plots overleden, 38 jaar, hartaanval. Dit telefoongesprek is het begin van een verwarrende week, een week van luid verdriet en zeldzame intimiteit, van snelle beslissingen en onwezenlijke verdoving. Dit boek is het verhaal van de stormachtige week tussen het overlijden en de begrafenis van Dirk, het relaas van zeven overrompelende dagen, markante uitspraken, pijnlijke reacties, zwarte humor en … vrolijkheid.

Is En toen viel hij dood het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op En toen viel hij dood