Ernst en humor uit een mensenleven

Ik heb lang geaarzeld om mijn pennenvruchten aan het papier toe te vertrouwen. Wat begon als een pure persoonlijke registratie van de wereld om mij heen is uiteindelijk uitgemond in deze samenvatting van soms ernstige en vaak humoristische waarnemingen van de wereld zoals ik die de afgelopen twintig jaar heb beleefd. Wanneer één van deze negentig verhalen een glimlach op uw gezicht kan produceren, dan heb ik mijn doel ruimschoots bereikt. De hoofdpersonen van al deze producten van mijn fantasie zijn mensen die ik per ongeluk tegen het lijf gelopen ben, maar die om verschillende, uiteenlopende redenen een indruk op mij gemaakt hebben die naar mijn mening de moeite waard waren om in een al dan niet gefantaseerde omgeving tot leven te laten komen.

Is Ernst en humor uit een mensenleven het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Ernst en humor uit een mensenleven