Eten van verlangen en verlangen naar meer - Humor, seks, wijn & vriendschap

Dat het leven geen rozengeur en maneschijn was, wist Cynthia al vroeg. Maar dat het leven zo vol met vriendschap, liefde, verlies, eten, drinken en verlangen naar meer zou zijn, dat had ze niet durven hopen of dromen. Laat je meeslepen in het verhaal van Cynthia, die van haar 18de tot en met 35ste jaar verwikkeld raakt in de meest humoristische, spannende en dagelijkse situaties die zowel jij als ik zouden kunnen meemaken.

Is Eten van verlangen en verlangen naar meer - Humor, seks, wijn & vriendschap het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Eten van verlangen en verlangen naar meer - Humor, seks, wijn & vriendschap