Eva's Geheimen

Eva's Geheimen

Rank 3520 Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0
Het is 1944, Oostenrijk wordt bestuurd door het Derde Rijk. Eva woont in Wenen en werkt voor het regionale kerkbestuur. Een ogenschijnlijk volgzaam leven, maar in haar woning houdt ze al maandenlang mensen verborgen. Niemand kent Eva echt, niemand kent haar verleden dat ze noodgedwongen moet verzwijgen. Ook haar pijn en eenzaamheid verbergt ze. Haar man is het land uit gevlucht. Haar zonen zijn gestationeerd in de Sovjet-Unie, ook dat contact is verbroken.
Lijdzaam vervult Eva wat ze beschouwt als haar plicht. En dan ontmoet zij Walter, die bij haar onderduikt. In hem herkent zij een verwante ziel tot wie ze toenadering zoekt.

Eva’s geheimen is een beklemmende autobiografische roman, waarin de schrijfster haar moedige grootmoeder eert en een gezicht geeft aan wie door oorlog op de vlucht wordt gedreven.
Borgerhoff & Lamberigts
31 mei 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 21,99 Bestel het e-book € 16,99