Evolutie

Dieter De Cleene Helga D'Havé Senne Starckx ...
Hoe ontstaan nieuwe soorten? Hoe is het leven op aarde geëvolueerd? Welke weg hebben we zelf afgelegd en hoe merken we dat vandaag nog?

Evolutie is een van de meest intrigerende fenomenen op onze planeet en het resultaat ervan zien we overal om ons heen. Aan de hand van talrijke voorbeelden wordt in dit boek duidelijk gemaakt hoe evolutie werkt en nog steeds doorgaat. Zo is er aandacht voor de stamboom van het leven, misverstanden rond evolutie en de clash tussen Darwin en God. Bovendien is het verhaal doorspekt met leuke weetjes.

Start to Know - Evolutie is de ideale gids voor iedereen die snel zijn kennis over de fascinerende theorie van Charles Darwin wil bijspijkeren.

Is Evolutie het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Evolutie