Extreme doolhoven Skylines

Extreme doolhoven Skylines

Het volgen van de kronkelende paden in deze gedetailleerde doolhoven is extreem verslavend!

Het volgen van de kronkelende wegen in deze gedetailleerde doolhoven is extreem verslavend! En om bij het eind te komen, kun je niet altijd de snelste route nemen. Terwijl je je een weg baant door de slingerpaadjes en bochten van de meer dan vijftig ingewikkelde steden in Extreme doolhoven - Skylines kom je wolkenkrabbers, hellingen, bruggen, ladders en ramen tegen. En toch zijn de meeste daarvan afleidingen! Het kan even duren voor je de weg naar het eind vindt, maar zodra je een doolhof hebt opgelost, kun je niet wachten om aan een volgende te beginnen. Elke doolhof bevat misleidende paadjes die alle kanten op gaan, nauwe openingen om doorheen te kruipen en heel veel verrassingen om je te verwarren en verleiden!

Thomas Radclyffe is illustrator en afgestudeerd aan de masteropleiding Visual Communication aan het Royal College of Art. Hij is gespecialiseerd in handgetekende, intens gedetailleerde illustraties, vaak gericht op architectuur en bebouwde omgevingen.
Stripboeken
BBNC Uitgevers