Familiegeheim

Familiegeheim is een meeslepende roman over een vrouw die langzaam de greep op het leven verliest.

Rachel Jensen heeft alles: een man die ze aanbidt, een fantastische baan, haar lieve dochter Kate en een baby op komst.
Maar haar dochter verandert wanneer Josh wordt geboren.
Ze wordt humeurig, steelt en komt in opstand tegen Rachel en haar man.
Op een dag laat ze haar broertje uit haar armen vallen.

Rachel wordt verscheurd door de liefde en de angst voor haar dochter.

Over Familiegeheim schreef de pers:

'Vanaf de eerste pagina is het vrijwel onmogelijk om Familiegeheim neer te leggen: het is een prachtig opgebouwde zoektocht naar de geheimen van de pijn van een jong meisje, en beschrijft de meedogenloze doeltreffendheid waarmee een crisis een heel gezin kan schaden en kan veranderen in iets onherkenbaars.' Jennifer Egan

'Weinig romans tonen zo goed de waarde en noodzaak om een gezin te hebben. Geen enkele roman maakte mij meer bewust van de kwetsbaarheid ervan. Wie Familiegeheim leest, beseft ten volle dat onze naasten nooit voor vanzelfsprekend kunnen worden gehouden. En alhoewel dit besef een ongemakkelijk gevoel kan geven, kun je ook dankbaar je zegeningen tellen.' Elizabeth Berg

'Een solide pageturner... een evenwichtig en fascinerend boek.' The New York Times

Is Familiegeheim het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Familiegeheim