Feline en de kermispony’s

Feline en de kermispony’s

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
Junior   Topics 0
Wat doet die vreemde paardentrailer zomaar ineens op het erf van de Klavervierhoeve? En hoe is die bange, magere pony, die bijna niet meer op zijn benen kan staan, daarin terechtgekomen?

Kater Paolo vertelt Feline dat de pony Vlekje heet, en dat hij hier gedumpt is door zijn eigenaar. Feline is woedend en verdrietig tegelijk. En als ze niet veel later nog meer pony’s ontdekt die dringend hulp nodig hebben, besluit ze samen met haar vriend Tim in actie te komen. Maar ook Paolo draagt zijn steentje bij!

Feline en de kermispony’s is een hartverwarmend en vrolijk verhaal met een snufje magie!
Kind & Jeugd
De Vier Windstreken
25 juli 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 14,95

Lezersrecensies (1)

Grappig én spannend

door: Jufwillemijnopallstars 1 like
In mijn vorige recensie over Feline liet ik al weten dat ik deze serie had willen lezen toen ik jonger was. En dat gevoel bleef! Feline is een meisje dat niet zo snel bang is. Ze houdt van aanpakken en is vastberaden. Op het erf van de Klavervierhoeve wordt een pony gedumpt. De vader van Feline is...