Finding my Virginity - De nieuwe autobiografie

Vijftig jaar geleden begon sir Richard Branson zijn eerste commerciële bedrijf. In 'Finding my Virginity', zijn nieuwe autobiografie,onthult de oprichter van Virgin Group hoe hij zijn familiebedrijfje liet uitgroeien tot een wereldwijd merk. Ook krijgen we een persoonlijke inkijk in wat hem beweegt en hoe hij zijn huwelijk en het opvoeden van zijn kinderen combineert met het opzetten van miljardenbedrijven. Dat deze levensstijl de nodige avonturen oplevert, bewijzen behind the scenes-verhalen over ontmoetingen met Bill Gates, Nelson Mandela en Barack Obama.

Dit is het verhaal over hoe de oprichter van de eerste commerciële ruimtevaartmaatschappij ter wereld, Virgin Galactic, zichzelf herontdekte tijdens de grootste economische crisis ooit en zijn merk klaarstoomde voor de 21e eeuw. Nog steeds overtreedt sir Richard Branson alle regels, zoekt hij de grenzen op en reikt hij naar de sterren.

Is Finding my Virginity - De nieuwe autobiografie het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Finding my Virginity - De nieuwe autobiografie